Plastik-Operationer

Jag vet inte vad det har tagit åt mig.
Jag kollade på TV nyss,
såg ett program om plastik-operationer.
Det har känts så meningslöst innan.

Men nu fick jag tillbaks den känslan
av hur jävla äcklig min kropp är.


Det finns ingenting bra med den.
Tjock, Tjock & Tjock!

Det förpestar min dag.
Ställde mig i speglen
och kollade på mig själv.

Det fanns ingenting bra.
Allt jag ser är bara fel.

Och Ja,
jag låter säkert som alla,
"Töntiga små fjortisar som vill ha uppmärksamhet"
Jovisst, det är säkert så.

Men nu är det allvar.
Jag äcklar mig på min kropp.

Säg vad ni vill om det,
klaga lite till vettja!
Det hjälper mig ju säkert nu.

Jag skulle aldrig få göra en plastik-operation,
jag vet det, men då kommer det också
ta flera år innan jag får göra det
och då kommer förhoppningsvis mitt självförstoende tillbaka.

Jag hatar min kropp,
det tynger mig extra just nu.

Detta känns sjukt.

/emmagottfridsson

Kommentarer
Postat av: Lullaby

Finns absolut inga fel på din kropp emma! Det finns många i din ålder som hade gjort vad sem helst för att få din kropp, det finns tjejer som är 20 och fortfarande inte sett skymten av ett par bröst tex. Du är inte för tjock och du är inte nästinpå anorectiker så snälla var nöjd med dig själv:) Kram

2009-01-18 @ 12:28:28
URL: http://alltitrehundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0