ångesten och paniken.

För nått år sen, det var då allt gick rent åt helvete.
Jag orkade inte med all falskhet,
ytlighet och mig själv.
Jag var trött på min pappa
han vägrade förstå mig,
Han vägrade se mig,
jag hatade värkligen allt.

Jag drog rakbladet över handlederna.
Satte på "Simpel Plan - Perfect"
och bröt ihop i gråt.
Kunde ligga på golvet i flera minuter utan att röra mig.
Pulserande armar.
Jag kände värkligen hur jag skulle explodera.

Jag skar mig som ett sätt att döva ångesten och paniken.
Känslan av att känna sig värdelös.
Man vet inte vad man ska ta sig till.

"Det finns hjälp att få, det gäller bara att ta steget.
Det är aldrig försent"

/emmagottfridsson


Kommentarer
Postat av: elinsannn

Du vet att jag ALLTID finns här för dig!

Vill inte att du ska må piss!

Älsklig finns här ♥

2008-09-25 @ 16:06:28
URL: http://elinahlstrom.blogg.se/
Postat av: Emma'G

tack älskade vän <33

2008-10-14 @ 00:27:07
URL: http://emmagottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0