idiot.

Hur det här än går, älskar jag dig.
Mina tomma ord kanske inte betyder någonting
för dig. Men dom betyder för mig.
Och varje dag bygger jag upp mitt
självförtroende.
Jag vet inte vad som är vad längre,
men jag försöker förstå.

Och natt för dag är det jag vill ha,
speciellt dig, jag vill ha tillbaka
min ängel, som bevarade mig
i sitt smyckeskrin.
Vart tog det vägen ?

''Förlåt, jag slängde det''

Men, jag söker än efter mitt rätta jag.
Du har förstört dig, förlåt.
Snälla, rätta till byxorna nu.
Jag ser på dig varje dag.
Förlåt, men tårarna kommer.

''Äsch, vem fan bryr sig?''

Ursäkta, men jag bryr mig så jävla mycket om
dig. Skulle du dö, som du redan gjort inom
mig. Är jag redan död. Och det här,
är något jag menar. Älskling,
snälla stanna kvar på denna jord.

''Jag stannar inte hos någon
jag hatar..''



Förlåt . Men jag bryr mig verkligen
om dig. Och jag vill ej se att du förstör dig
själv.

/emmagottfridsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0