Existera

Kalla mig Ful, kalla Mig äcklig.
Vadå för att jag inte ser ut som du?
För att jag har samma jeans på mig
2 dagar i rad, bara för jag inte
är lika bortskämmd som du?

Kalla mig hora kalla mig bitch.
Vadå jag har aldrig någon kille ens?
Jag säger sanningen och vad jag tycker,
alla säger ju att dom hatar lögnare?

Kalla mig fjortis kalla mig översminkad.
Vadå du sminkar dig mer än mig?
de e du som tror att du e bättre
än alla andra, inte jag?

Kalla mig vad du vill.

jag kan faktiskt ta illa upp,
jag har faktiskt känslor,
Jag existerar faktiskt,
jag är en människa, precis som du?

Ja i din värld finns inte existens,
i din värld förstår du inte att de finns fler än du.
men jag ska inte bry mig,
för i din värld e allting värdelöst.
I din värld finns inte jag.


Somsagt i din värld existerar inte Emma Gottifridsson




och de e jag glad för!

/emmagottfridsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0