skrattar ilsket åt mig själv.

Med en suck rullar vågorna in.

faller för hårt när du inte är i närheten.
saknaden knäcker mig, du är mitt allting.

Jag skrattar ilsket åt mig själv när jag tänker på hur ont
i magen jag så många gånger har fått
för att jag undrat hur du mått.

Jag river mig själv inuti när jag tänker på hur mycket jag lagt åt sidan
för att bara se dig i nåra minuter.
Och tänker på hur du sårat mig så att jag tjuter.

Jag försöker trösta mig själv med att jag egentligen inte gjort nåt fel
men det gör lika ont att veta att saker blev som det blev.

Jag hatar mig själv en del,
för att jag hela tiden känner att utan dig är jag inte hel.

Men du kan ju skratta utan mig,
så varför kan inte jag det snälla säg.

Jag förstår inte hur du kunde göra så där
åh jag önskar, önskar att du inte fanns kvar här
så jag slapp se dig överallt
för varje gång blir det inuti mig kallt.

Du har fått tårarna att tinas
och du får mig att smärtsamt pinas.


/emmagottfridsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0