Skut då, ett skott i huvet!

Fatta, du kan inte ljuga för mig.
Jag är inte lika lättlurad som alla andra.
(jag ser på dina ögon när du ljuger,
jag ser på ditt falska leende när du låtsas)

Hur fan kan du bara sitta och ljuga mig rätt upp i ansiktet?

"Emma, jag skulle ta mitt liv om det händer dig nått, du betyder jätte mycke för mig.
du vet den kvällen bakom ladan när jag satt med geväret mot huvet och tänkte skuta"


OCH?
Tror du att jag bryr mig eller ?
Skut då? Jag bryr mig ärligt talat inte.
Dom där menigarna du formade fick mig nästan att spy.
Jag kände mig så jävla menigslös just i då.
...för jag visste att det värkligen inte va så.

Därför litar jag inte på någon, det är väl bäst så.
100% fri från andras skit.
100% fri från andras skit.
100% fri från andras skit.

...fan villken lättnad det hade varit!

/emmagottfridsson

Kommentarer
Postat av: Hubbye(;

Checka min blogg(;

Jag fick dig på bra humör, det var bra att vi snacka de tyckte jag :) <3

2008-07-02 @ 03:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0