Peter, snälla kom tillbaka.

Det gör så ont i mig när jag tänker på dig
tänker på att du aldrig kommer tillbaka.
Jag skakar av saknaden.

Jag önskar att du bara kunde komma tillbaka
men peter gör du någonsin det?
Kommer vi ses igen
jag saknar dig, snälla kom tillbaka.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Om du bara kom tillbaks skulle kanske allting bli bra igen.

Jag sitter fortfarande uppe i hopp om att du ska vakna men
jag börjar inse och jag vet att det inte kommer ske
för även om jag gråter mina sista tårar
kommer du ändå inte kunna komma ner.

så här sitter jag med tårar
och undrar
om
tårar kan få änglar att falla
men då borde du varit här för länge sen.

/ by; Emma Gottfridsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0