Peter Adolfsson.

PETER / KNIVEN

Från mitt hjärta till Peter, jag saknar dej som fan asså , jag hoppas du har de bra och snart ses vi , jag älskar dej.

Min hjärna är borta och mina känslor är döda, när jag blickar tillbaka och ser hur du va en männsika med kärlek en riktig soldat att låta dej va de kommer aldrig att ske för jag älskar dej så mycket och det tror jag att du vet, Jag fick aldrig ta avsked fy fan vad de känns. två ögon som gråter och ett hjärta som bränns. du blev bara 38 men fan vad du har lidit. Jag saknar dej så mycket, fan du va livets mening, min längtan efter dej är så jävla stor.

Jag saknar dej så mycket, Jag gör vad som helst för att få dej tillbaks åt helvete med allt annat. du lämnade oss med stor sorg. Peter kom tillbaks, den här resan var längre än dom andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0