KNIVEN

PETER ADOLFSSON

Det är svårt och förklara hur ens känslor flödar till dig.
Vill tacka gud om att du fick chansen att andas med
tanken om att du föralltid skulle stanna.


"Fly away, oh, please  take away the pain.
Don't go back, to the shadows
"


Du somnade för evigt.
Och du lämnade mig kvar.
Allting ser inte likadant ut nuförtiden, jag är ganska
olycklig & jag saknar dig i livet.
Det finns stunder, då jag inte orkar mer.
Smärtan inombords bara river och värker.


Måste klara mig igenom livet, kämpa emot, du valde vägen upp till himelen och blev fri.
Du blev saknad av världen, det vill jag också bli.


Det finns människor som borde gett dig kärlek istället för hat,
för nu är du borta Peter, och kommer aldrig mer tillbaks.


Svåra stunder har passerat, utan dig bredvid, jag saknar dig så sjukt mycke,
fan, om du ändå kunde se det.

Det går inte en dag utan tankarna om dig, om jag kunde räddat dig, jag känner skulden i mig.


Varje 29:de mars tänder jag tusen ljus för att hedra den du är, och den du var förut.

Jag önskar att det aldrig hänt den natten, jag kunde inte sova, mina tankar höll mig vaken...
Jag tänke på vart du skulle komma efter livet.
Jag vet inte vart du finns men jag fortsätter och skriver.
Vill att du ska veta att vi saknar dig fortfarande, vill ha ett svar, varför, men ingen kan förklara det.
Jag ber till dig i himlen och hoppas att du trivs där, för utan dig här, är det inte samma värld.


/ by; EmmaGottfridsson.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0