"Hej, jag lever jag finns"

Fuck er som skapar allt detta, fuck er som inte kan låta andra njuta utav deras lycka. Fuck er som bara tänker på en sak. Fuck, Fuck. Fuck .


Märkligt hur starka känslor kan vara, vad dem kan få en människa att göra. Att säga. att agera,
Mest av allt.. att såra.

Men, viljan är nog inblandad också. Man tycker att det är äventyrligt, ett nytt mysterium. Man ska inte bara sitta hemma och vara lycklig hela tiden. Man måste lida, annars.. Hur fan ska någon bevisa sin kärlek?

Man måste hitta på något innan ångersten kommer, avundsjukan kommer upp. Tjatet, hatet mest av allt sorget. Man måste agera som att man är underlägsen för att få folk i omgivnen att bry sig. Bara för att få den dära känslan. '' Hey jag lever, jag finns. Jah, nu är jag i centrum '' .
Dem gör det, gör det men folk lägger inte märke till det. Ha, jag köpte den, jag lever där. Nä ush, där? . Jag .. Det handlar bara om mig, mig och mig.

Men nej. Du gissade fel! Bakom ryggen, det är då du är underlägsen. det är då de hatfulla orden kommer upp, det är då folk vissar vem dem är. När dem är med dig? . Ha dem fejkar, dem fjäskar för att kunna vara med i '' gänget '' , Dem kallar sig din vänn, den som hjälper dig när som helst och var som helst.
Men... blir du den som bor '' där '', den som längre inte kan handla märkeskläder. Då, Då kommer du att inse att. dinna så kallade vänner , nu inte är vänner. Utan dinna värsta fiender.

Så mycket som du fejkade, så sin du gjorde dig till. som du kämpade för att få uppmärksamhet. Du var helt falsk.
Det är df, du kommer att lära dig. Först blir du besviken och försöker vinna dem tillbaka. men , för varenda dag som går så kommer du att bli starkare. kanske så kommer du att skada dig själv, men . om du är smart nog, om du är stark nog. och om du verkligen vill hämnas.

Då vet du att fejket, det ska göras ordentligt. inte fejk fejkas. utan ordentligt.

/ by; Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0