Fröken uppkäftig.

Jag ser på dej att du inte gillar mej.
Fast sånt är jag van vid!
Van vid att vara en sån man helst vill slippa!
Specielt snobbiga stroppiga typer som du!
Den första gången jag såg dej,
tyckte jag att du var en total snobbfjant med dyra märkeskläder.
Du var överlägsen som fan!
Försökte tala om för mej och mina vänner hur vi skulle uppföra oss?
Du var ett, ingenting. som trodde att du var nått!
Det tyckte jag om, att lilla skitiga jag av någon anledning gjort stroppiga du osäker.
Man märker allt på dej genom dina märkeskläders polerade yta, och din ofta så överlägsna stil.

Inte blir man förälskad i "herr underbar" inte om man är unga fröken uppkäftig!

/ By; Emma Gottfridsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0