Duger jag?

duger jag? vilken sida av mitt ansikte ser bäst ut? ser jag tjock ut i de här kläderna? vad tycker mina vänner om mig egentligen? ska jag färga håret? har jag tjocka kinder? hur ser jag ut när jag pratar? hur ser jag ut när jag går?

frågor som förföljer med dagarna i ända
. - dag in och dag ut följer dessa frågor med mig, kan nog vara en bidragande orsak till att jag mår som jag mår när skolan börjar igen. det är ingen annanstans jag träffar så mycket okänt folk, på så kort tid. jaghar börjat vänja mig med att smälter in i mängden, men det är svårt när man har ett självförtroende som sviker en när man minst anar det. jag kan stänga in mig på toaletten på skolan, hemma hos kompisar och bara stirra på mig själv i spegeln. jag försöker hitta på bra saker om mitt utseende, men varje gång jag ser på mig själv, stå där som ett fån och försöka förbättra mitt utseende, så sviker jag mig själv ännu en gång. jag hittar bara saker jag vill förbättra med mig själv.

VÄNNER - jag är så himla glad att jag har de vänner jag har, och de vänner som förstår mig och kan lyssna när jag har något att säga. när jag har något jag vill prata om, mina bekymmer.ni får gärna prata med mig med, jag pratar mer än gärna och jag älskar att sita och prata med kompisar över internet, öga mot öga eller vad som helst, jag älskar att lösa varandraas problem. det har blivit som en hobby för mig. ska jag bli psykiatriker?

/ by; emmagottfridsson.

Kommentarer
Postat av: Johan

klart du duger !

2008-06-16 @ 02:40:49
URL: http://crazyek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0