bara en liten paus...

Du fick mig att börja gråta ennu en gång.
När du ringer...
mina tankar blir till sinnesförvirringar.

[ nu har jag gjort nått fel igen,
svara inte, jag måste, jag är död ]

Kan det inte bara vara nog snart?
bara en liten paus..
det är det jag vill .

[med gråten i ögonen sväljer jag tungt. förlåt, förlåt för att jag är så dum]

Jag vet att du bryr dig,
det vet jag verkligen.
Dina tårar som jag ofta osakar
bevisadar det.


Men mamma,
jag mår inte bättre
när du klagar på mig.

På något sätt gör jag
alltid fel och det går
inte att rätta till.


Men jag vet att du
stöttar mig.


[ändå känns det som om du
ropar till mig att jag ska ge upp]


Mamma,
jag vet att du vill hjälpa
mig och jag uppskattar
det!

Men snälla,
gör inte det 1000 gånger
värre

/emmagottfridsson

Kommentarer
Postat av: Wonder

God, girl! What happend to you? So young and so sorry..

2008-06-22 @ 14:25:24
Postat av: EmmaGottfridsson

Hmm, vem är du?

2008-06-29 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0