Världen kretsar inte om dig!

om du ville mig någonting , så satt jag tyst och hörde på.
( och det var du som sa till mig att jag ändå aldrig skulle förstå )

säg aldrig så igen det gör ont i mig än.
för jag har upplevt samma sak fast 100 ggr värre.

Snälla vännen!

Du har inte förstått det.
Och du sa att du hade gjort det.
Varför gör du inget åt det?
Förstår du inte?
Jag tror inte att du gör det.
För hade du verkligen gjort det så hade du gjort nåt åt det.
Du hade försökt och göra nåt.
(hoppas jag)
För va gör man när man förlorar sina vänner?
För du gör inget,du fortsätter umgås med andra,medans jag bara
funderar på dig och hur det ska funka mellan oss igen.

Du kanske ska inse snart, att världen inte kretsar om dig!
Jag vet inte vad jag tar mig till snart.
Lägg dig inte i allting då ?


Vännen vet du vad?
Jag tänker inte bry mig mer.
För vad ska jag bry mig mer om när du ändå inte gör nåt?
Jag har tröttnat på det,ser du inte det?
Om du inte vill att vi ska ha det så som vi hade innan,så vill jag bara att du ska lämna mig.
Bara lämna mig,för jag orkar inte med dig just nu!

LÄMNA MIG BARA!

/emmagottfridsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0