aldrig.

nu faller jag igen .
ner i det här hålet , som aldrig verkar vilja ta slut .
bottenlös , hopplös .


jag skakar oavbrutet .
av ånger , för att jag lät det hända .

tyck inte synd om mig ,
för nåt fel har jag ju gjort mot mig själv
för att jag ska må som jag gör .

Och jag är tom .
helt jävla slut på alla positiva känslor , dom som bara försvann .
känslokall , likgiltig .

känn ingen sorg för mig , sjöng håkan en gång ,
jag håller med honom .
så känn ingen sorg för mig .

aldrig , har jag känt mig såhär ,

oälskad , men ändå älskad av dom flesta .

oönskad , fast dom tjatar om tider att 'leka' på .

ensam , även om jag ser dom hålla mina händer tills dom vitnar .


jag tänkte bara säga . .



även
om
ni
håller
mina
händer
hårdare
,

faller
jag
fortfarande
______________________________________

/bloggen är skriven i april nån gång.
hittade den på datorn, förstår inte hur jag tänkte.
Det känns helt fel mot nu?\
______________________________________

(håll mina händer, släpp aldrig taget)


/EmmaGottfridsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0