Ni ska få se hur jag reser mig.

Det här skulle bli en "fin" blogg,
En "fin" blogg som ni skulle fastna för.
Men jag är lika värdelös som ni säger att jag är,
Så det blir bara borttappade ord ingenting som berör.


Värdelös.
Värdelös.
Värdelös.
Vär delös.


Jag skulle vilja vara precis som du,
Att kunna skratta och leva här och nu.
Andas min luft utan att få skudkänslor,
Att ha armar utan skär- och brännsår.

Jag skulle vilja vara precis som ni andra,
Kunna min väg och framåt vandra.
Stå rakt istället för att planera mitt självmord,
Veta mitt jag och hitta rätt ord.


Jag vill ju bara vara som vanligt.

För när jag ser mig i spegeln så har mascaran runnit,
Och tårarna är kvar.
Långa svarta ränder på kinderna.

Jag vill bara vara som ni.
Och jag ska kämpa, jag ska fan i mig klara det!

Im on my way know!
jag klarar det här, ni ska få se.
Ni ska få se hur jag reser mig.
Och hur jag går förbi er.
Hur jag sakta bara blir bättre och bättre.

/emmagottfridsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn du kan skriva , Girl!<3

jag blev berörd av denna :)

2008-07-13 @ 19:38:45
URL: http://ilovedrips.blogg.se/
Postat av: Emma'G

hubbe, du e bättre än bäst :)

2008-07-15 @ 22:23:46
URL: http://emmagottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0