Du är inte bäst.

Du är en sån jävla bitch, du säger att vi är kompisar men kompisar snackar inte skit om varandra?

jag är trött på alla falska rykten & kalla signaler
& ditt betende börjar gå mig på nerverna
(om jag ens har några nerver kvar)

sluta tro att du är störst , bäst & tuffast
du kommer aldrig att vara det så länge du inte är dig själv
& så länge du försöker att vara någon annan


jag är trött på alla fantasier & mesiga repliker
& dina så kallade " skämt " är inte ens roliga
(om du ens vet vad skämt betyder)

du behöver inte sminka dig med ett kg mascara
ingen kommer ändå fråga hur mycket du har på dina ögonfransar
& gå fram till dig & fråga vilket märke du har

(jag är trött på alla rykten du om mig skapat)
så jag säger bara..
lets take this bitch down one for all.

/emmagottfridsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0